Musiklokale

Musiklokale

Om lokalet

Musiklokalet på Institut for Datalogi er grundlagt af DSAU i starten af år 2014 på baggrund af tre sponsorater (Tuborgfondet 25.000 kr. – Institut for Datalogi 5.000 kr. – PROSA 5.000 kr.). Lokalet er tiltænkt som et socialt samlingspunkt, for de studerende på Institut for Datalogi.

Hvem kan bruge lokalet?

Alle studerende på Institut for Datalogi kan, hvis der er ledige øvetider, få adgang til lokalet.

OBS! Alle brugere skal have færdiggjort første år af deres studie for at få adgang til lokalet.

Regler for brug af lokalet

§1 Lokalet skal efterlades i ordenlig stand.

  1. Det er jeres ansvar at tjekke, at alle instrumenter og tilbehør som kabler etc. er i fungerende stand, hver gang i møder op i lokalet.
  2. Hvis i finder ødelagte instrumenter eller tilbehør, skal i straks skrive til en af de ansvarlige for lokalet (se under kontakt).
  3. Hvis i kommer til at ødelægge noget, skal i straks skrive til en af de ansvarlige for lokalet (afvigelser fra denne regel vil medføre bortvisning).
  4. Skrald, flasker, personlige egendele og lignende må ikke efterlades i lokalet.
  5. Det er dog tilladt opbevare sine musikinstrumenter i lokalet (på eget ansvar). Dette skal dog ske efter aftale med en af de ansvarlige for lokalet.

§2 Lokalets køleskab er udelukkende tiltænkt øl-ordningen.

  1. Man skal betale for sin øl, inden man tager den (ingen kredit!).
  2. Man skal sætte en nye øl ind, hver gang man tager en.
  3. Hvis der er mindre end 1 kasse tilbage, skal man kontakte en af de ansvarlige for lokalet.
  4. Manglende betaling kan medføre bortvisning.

§3 Hvert band får en nøgle til lokalet.

  1. Lokalet skal altid låses!
  2. Er lokalet ulåst når i ankommer, skal dette straks rapporteres til de ansvarlige for lokalet.

§4 Booking af lokalet foregår online.

  1. Hver band får en fast øvetid hver uge.
  2. Hver øvetid er på 3 timer (kl. 17-20 eller kl. 20-23 i hverdagen).
  3. Hver band må derudover book op til 2 timer ekstra om ugen, hvis der er plads.
  4. Aflysning af øvetid skal medledes online mindst 2 timer inden øvetidens start.

§5 Alle brugere af lokalet skal registeres som medlem af et  band eller som solist.

  1. Alle bandmedlemmer skal registeres.
  2. Hvis nye personer indtræder i bandet, skal dette medeles med det samme.
  3. minimum 50 % af bandet skal består af studerende fra Institut for Datalogi.
  4. Har man aktive gæster med, dvs. gæster som bruger lokalets musik faciliteter, skal det skal efter aftale med de ansvarlige for lokalet. Grove brud på dette, kan medføre bortvisning fra lokalet.

 

Hvad koster det?

Det koster 100 kr. pr. bandmedlem at få adgang til lokalet. Hvis nye bandmedlemmer indtræder i et band, skal de ligeledes betale 100 kr. Derudover koster det 100 kr. pr. bandmedlem pr. semester at anvende lokalet.
Pengene vil udelukkende går til vedligeholdes og inkøb af musikudstyr, samt til at dække et evt. underskud for øl-ordningen.

Hvordan ansøger mit band?

Et band kan søge om optagelse ved at skrive en mail til: musiklokale@dsau.dk. Vi vil her efter kigge på ansøgningen, fastlægge om der er ledige øvetider og sende svar tilbage til ansøgeren.

Kontakt

Alt kontakt skal til de ansvarlige skal ske via musik@dsau.dk

Jakob Jakob Winge
jakobwinge@gmail.com
Årgang 2008
Alexander Alexander Mathiasen
alexander@dsau.dk
Årgang 2013

Link til online bookning

Bands kan efter indmeldelse foretage bookinger via http://booked.dsau.dk.